Zespół dworca kolei wąskotorowej z lat 1887–1904 na który składają się: budynek dworca (w którym mieściła się poczekalnia z kasą biletową), budynek gospodarczy, magazyn spedycyjny (rozebrany około 1990 r.), budynek suszarni piasku powstały na fundamentach rozebranej wieży ciśnień (suchy piasek był potrzebny do posypywania torów, chroniąc lokomotywę przed poślizgiem gdy pokonywała wzniesienia o pochyleniu przekraczającym 20 promili), system torowisk (trzy tory: jeden główny i dwa boczne), system urządzeń nastawczych i sygnalizacyjnych (rozjazdy ze zwrotnicami na początku i na końcu toru oraz lampy sygnalizacyjne początku i końca pociągu). Pozostałe urządzenia znajdujące się na stacji to: studnia z pompą Worthingtona do wodowania parowozów, żuraw wodny, semafor wjazdowy, naprężacze pędni drutowej, zwrotnice, wykolejnice, wskaźnik czoła pociągu.